Thursday, June 5, 2014

Desert Oasis Korean Organic Skin Care

 

Txt/WhatsAPP/Telegram 0133474438

A) Desert Oasis Shea Butter Cream. 50ML
RM165


Krim pelembap yang amat bersesuaian untuk semua peringkat umur. Berfungsi untuk:

a. melembapkan kulit muka
b. melicinkan kulit & meghilangkan kedutan muka di bahagian kelopak mata tengok
c. memutihkan kulit anda
d. menghilangkan tompok hitam halus di muka akibat habuk atau bahan cosmetic kimia
e. melegak resdung pemakaian waktu malam

Sapukan Shea Butter dengan sedikit air ke seluruh muka hingga ke tengkuk. Untuk tindakan maksima gunakan Facial Cleanser di waktu pagi.

Bahan:
Shea Butter, Green Herb & Olive

Elakan penggunaan dengan bahan kosmetik yang berunsurkan bahan kimia.

B) Desert Oasis Shampoo Herba 500ML
RM155


Kelebihan :

Dapat mengatasi kehilangan rambut gugur dan menyuburkan umbi rambut dengan bahan asli semulajadi.

Pengunaan:
Shampoo organik disyorkan digunakan pada pagi dan terbaik adalah waktu malam sebelum tidur. Waktu tidur bahan organik akan bertindak balas dengan kulit kepala tanpa bahan-bahan lain.

Digunakan pada bulan pertama tiap-tiap 2 kali sehari. Selepas sebulan dan seterusnya 2 kali setiap 3 hari. Rambut akan menjadi segar dan keguguran akan diatasi secara semulajadi. Juga dapat mencegah anda dari pencemaran bahan setiap kehidupan harian anda.

Shampoo Herba Organik Desert Oasis dapat mengatasi serangan hama dan kutu rambut dan rawatan sehingga ke akar umbi. Rambut anda akan menjadi segar dan sihat sentiasa.

C) Desert Oasis Facial Cleanser 150ML
RM135.00


Nota: Kandungan terbaru berwarna Hijau Lembut dan kandungan yang telah dikemaskinikan pada June 2013.

Pembersih Muka yang sesuai untuk wanita dan lelaki:

a. membersih kulit muka
b. mehilangkan kedutan
c. melembapkan kulit
d. melicinkan kulit
e. sesuai untuk cukuran muka oleh lelaki

Cara menggunakan :

Picitkan sedikit Natural Facial Clenser ke telapak tangan. Sapu muka dan biarkan seketika dengan air. Bilas muka selepas 3 minit hingga bersih. Disyorkan 2 hari seklali dan malam di susuli dengan Desert Oasis Shea Butter Cream untuk kulit yang lebih halus dan gebu.

Bahan:
Coconut Oil, Camellia dan Castor Oil
Kementerian Kesihatan Malaysia :KKM 130301453K

D) Desert Oasis Bamboo Cream 100ML
RM165


Kegunaan Bamboo Cream :

Untuk rawatan kulit untuk lebih cantik dan menghilangkan parut. Juga baik untuk penyakit kulit atau Atopic. Sesuai untuk kulit muka jika mempunyai jerawat yang agak serious. Untuk kulit muka anda hanya perlu mengunakan hanya sedikit sahaja dan lebih kan dengan lembabpan iaitu air.

Keterangan:

Ekzema atopik (AE) adalah gangguan kulit radang yang dicirikan oleh kulit kering dan gatal dan hyperreactivity kulit kepada pencetus alam sekitar. Ia memberi kesan sekurang-kurangnya 15% daripada kanak-kanak dan 2-10% daripada orang dewasa dan sering predates pembangunan penyakit saluran pernafasan alahan. Memandangkan kelaziman yang besar, yang telah melihat peningkatan besar terutamanya di negara-negara perindustrian, dan kekurangan penawar, terdapat keperluan mendesak untuk lebih memahami pathophysiology. Ia secara umumnya diiktiraf bahawa AE dicetuskan melalui faktor-faktor alam sekitar yang tidak diketahui precipitating latar belakang risiko polygenic ke dalam manifestasi penyakit. Bukti terbaru dari molekul genetik betapa pentingnya gen halangan kulit di samping kepada gen yang mempromosikan laluan imunologi yang abnormal.

Bahan:
Estrak Bamboo Korea, calendula oil dan Beeswax adalah penyelesaian untuk kulit badan anda.

E) Desert Oasis Apple Body Wash 300ML
RM130.00


Desert Oasis Apple Body Wash

Produk in khas untuk penjagaan kulit badan untuk semua jenis kulit. Mempunyai Vitamin A dan collagen marine. Anda akan merasa kesan kulit yang lembut dan hebat dalam masa 25 hari dengan pemakaian setiap hari.

Cara Penggunaan:

Picitkan sedikit Apple Body wash ke telapak tangan. Sapu keseluruh badan dengan gosokan lembut. Bilas seperti biasa. Disyorkan 2 kali sehari.

Bahan:

Apple Estrak, Levender, Camomile, Coco Betaine & Rosemary